Angars canım bak e vitamini var bir evivop diye onu al çok iui geliyor 1ay 15 günlügüz ve ilk eve geldigimde bebegim emmeye basladıgında gögüskerimin ucu resmen dinbinden kopucaktı benim ikiside ızdıraplıydı yani acıları aglıyodum her emzirnede bu evitamini bana yaradı o piyasadaki en pahalı.kremleri aldım ama hiç biri fayda etmedi zeytin yagı kantpron yagı tahin yagı da sürdüm hatta herderde deva çörek otunu bile sürdüm hiç bir faydasını görmedim ne lansinihon ne garmastan nede mustelanın bana evicop evitamini fayda etti sende al ondan sür her emzirmede bak görüceksin 4 güne kalmaz gecicek