Aybkarslan Teslime_deniz damla şeklinde tadını da çok seviyor . Oğlum alerjik içeriği ona uygun ve temiz bu vardı bunu kullaniyoruz
Teslime_deniz Hirasibel benim bildiğim kadarıyla iyi değil ya genel olarak sağlık ocaklarının verdiği bebek ilaçları içinde paraben vs bulunan ilaçlar, çocuk doktorunuzun mutlaka bi önerisi olmalı
Aryemus_3 Deletedmom64 bize de onu verdi sağlık ocağı ama okuduğumda içeriğinde paraben varmış içinde vermedim kullananlarda hiç memnun değilmiş doktora danıştım sidefer dedi onu aldım bugün başlayacağım
nicu Hirasibel ben oğluma yenidoğan döneminden bu yana ocean kullanıyorum öneririm o markayı asla yan etki yaşamadık
SeeDaa Banada 4. Ayında saglık ocağından verdiler ama kullanmadım yan etkisi olduğu için.. Bu ay kan tahlilleri yapılıcak eğer gerek duyulursa başlicam.. Gereksiz yere vücuda ilaca karşıyım..
Berenikom Deletedmom64 doktor bana aç dedi. Onun tadi kotu istersem ferrum al dedi de ben almadim. 6. Ay dolsun hergun pekmez vereceğim. Damlaya da o zaman baslayacagim