Ayparemmmm Kızlar dün aşı olduk gece ateşlendik 37.5e kadar çıktı geri düştü calpol veriyordum 4 saate bir birde fitil deneyeyim dedim 2 saaat önce koydum fitili ama şuan ateşi yükseliyor. 36.9da.sizce normalmi bide yükselirse ilaçta veremem 4 saat dolmadığı için.. Ne olucam böyle
-TubAsel- Ayparemmmm 36.9 normal canm 37.5 üzerinde verebilirsin saati gelmediyse uzerini çıkar zibinla.kaldin bı eğer 2. Ay asisi değilse duş aldır ama ikinci ay asisiyla temiz bezleri ıslatarak koltuk altına alnına ayaklarına koy hastane de de bunu yapıyorlar sadece
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ayparemmmm 38.2 falan olmadan fitil önermiyor doktorlar. Ben 38,5 da fitil attım. 38 ve üzeri ageştir 37 ve üzeri normal. Çocuğun vücut ısısını düşürmeyin. 36.9 normal.
Berydnz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bi dahakine aşı yapınca eve getirdiğinde akşam olmadan fitili ateş olmaz ben öyle yaptım şükür huysuzluk ta olmadı
handegunas 37,5ta ateş düşürücü mü verilir ya. Çocuğun ateşinin çıkıp o mikroplarla savaşması gerekiyor vücudunun zaten bağışıklık bu şekilde oluşuyor. Ateş 39,5 olduğu zaman ancak doktora danışıp öyle verin deniliyor.
Berydnz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sağık ocağından huysuz oldukça rahatlaması için fitil ver dediler gazı oldgnda falan
Deletedmom74 Ayparemmmm bebeklerde 38.5 e kadar olan ateş ateş sayılmaz. Bebeğinizin ateşi çıkmamış ki boşuna hem fitil hem ilaç vermişsiniz
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Berydnz Saçmalama ya o ne öyle ilaç bir rahatsızlıkta verilir. Hiç mi araştırmıyorsunuz?
Deletedmom74 Berydnz gittiğiniz yerin sağlık ocağı olduğuna emin misiniz? Huysuzlukta gazda fitil verilmez bu ne saçmalık kim dedi bunu? Calpol verirsiniz çok huzursuzsa ki o bile zararlı. Fitil acil durumda kullanılır oğlum yüksek ateşten havale geçirmeden önce kullanmıştık fitil ve o düşürmüştü ateşini. Bebeğinizin ateşi bile yok
oglunasik1anne Berydnz Gazi olduğu için bebeğe fitil verilmez hiç bir doktor da bunu söylemez . Fitil son çare 38.5 u geçince fitil verilir şurup la geçmezse o da . Kafaniza göre fitil vermeyin çocuğa yazık günah . 4 saatte bir de fitil verilmez 12 saat geçmesi lazım aradan.
2lokummannesiii Ayparemmmm oğlum diş çıkarıyor kafası sıcak 37lerde oluyor bir şey vermiyorum. 37.5 tan sonra ateş düşürücü verin havalar zaten sıcak 36.9 normal.