Arifeeee Ogretmenanneee Yıkıyorlar da ne güzel ben sordum yikamiyoruz dedi. Bende ütü için sormuştum ütüsü gözümde büyüyor çocukla.
Efeefe52 Ogretmenanneee Yıkıyorlarmış ama zahmetli olduğu için yıkamak istemiyolarmış. Metresini de pahalıya Yıkıyorlarmış. Ben Bi yerden 9 TL diye duymuştum
merveyyoruuk Ogretmenanneee Perdelerimi değil de storlarımı hep yıkatırım çok da güzel yıkıyorlar memnunum 🙏🏻