Berydnz Bezden değildir bence bazen oluyo ki full doldurmuş altını 2-3 saat içinde yine huysuzlanmıyo canı sıkılır ağlar, gazı vardır ağlar, annesini ister ağlar😊 benim daha küçük bebeğim 1 aylık çok dolmamışsa bende değiştirmiyorum prima kullanıyorum çok memnunum hiç ıslaklık olmuyor kakasını yapmışsa hiç bekletmiyorum