8 buçuk aylık kızım ek gıdaya başladığımızdan beri maşallah çok iştahlıydı. Yemediği hiç bişey olmadı büyük insan gibi yerdi hiç bi tadı ayırt etmedi. Tok da olsa biz bişey yerken verirdik yerdi. Haliyle bunun binadaki akrabalar farkına vardı herkes konuşmaya birbirine anlatmaya başlamıştı şöyle güzel yiyo böyle güzel yiyo diye. Dünden beri bi anda kızımın iştahı kesildi zar zor bi kaç kaşık yedirebiliyorum ek gıdasından. İstemiyor ağlıyor. Nazar mı değdi acaba dedim oturdum okudum babası da okudu. Bu sabahki kahvaltıda yine zar zor yumurtasını anca yedi. Yumurta artı peynir salatalık domates muz yiyen bi bebekti. Şimdi istemiyor ağlıyor. Diş dönemi desem daha 3-4 gün önce 5 ve 6. Dişlerini çıkardı. Neden olabilir bu böyle bişey yaşayan var mı ? Yememesi çok zormuş gerçekten 😟😟