Merhaba hanımlar bu zamana kadar oğlumda hep süt alerjisinden şüpheleniyordum ama doğru düzgün veya düzenli belirtisini görmüyorduk. Genelde tek sıkıntımız mukuslu kakaydı. O da ön süt fazlalığı olabilir diyorduk. Ben yine de mukus arttığı için süt ürünlerini çok az tüketiyordum kendimce. Bu gece ilk kez bebeğimin gazı çok oldu bayağı ıkındı gaz çıkardı, sonra uyku arası kaka yaptı ilk kez. Açtığımda hafif mukuslu sarı kakaydı. Sabah yine gazı olduğu için uyandı ıkındı. Yine kaka yaptı. Bezi açtım bu sefer elim ayağım boşaldı 😞 bolca sarı mukus, ve içinde kanlanmış kakalar. Öyle kıp kırmızı ya da çizgi şeklinde değil dikkatli bakınca görüyorsunuz minik minik iki yerde hafif kanlı mukuslar. Gece uyumadan önce ayıptır söylemesi eşimin adana dürümünden ve künefesinden araklayıp yatmıştım. Et veya kaşar mı yapmış olabilir sizce? Daha önce zaten az az da olsam tüketiyordum süt ürünü bolca da et ürünü..o zaman da kakada kan olması gerekmez miydi? Çok telaşlandım ya bugün de 4. Ay aşısına götürecektim 😞