Önceklikle herkese merhaba. Aranıza katılalı 2 gün oldu, 24 Ağustos’ta aldım minik kızımı kucağıma. Erken geldi biraz 36+1de. 2700 kg doğdu. Çok şükür bir sorunumuz yok bugün hastaneden taburcu olduk evimizdeyiz. Sütüm hiç denecek kadar az geliyor, o da göğüs pompasıyla sağdıkça. 10 dakikada 2-3 damla diyeyim. Bebeği göğsüme yaklaştırıyorum ağzını açıyor ama bir türlü ağzına almıyor. Hiç ememedi mememi hep reddediyor. Başına böyle durum gelen biri varsa bilgisi olan yazabilir mi çok üzülüyorum mamayla besliyorum mecbur ama emsin istiyorum ne yapmam gerekiyor? Çok uzun oldu hakkınızı helal edin 😔 Bir de normal doğum oldu dikişlerim çok ağrıyor dikişler için doktorum ilaç vermedi, vermesi gerekiyor muydu acaba? Hızlı iyileşmesi için vs. Şimdiden çok teşekkür ederim ❤️🤲🏻