Geçmiş olaun canım benim kızımda aynı oldu dün doktora gittik, 10 ay 10 günlük. Üşütmüş benim kızım, belki aynısı olmuştur sizinde, hala uyumadım, doktor iburamin ve burun damlası verdi, olduğu gece burnunu izotonikle açtım ve calpol verdim, dişte çıkarıyorlar hepsi karışıyor. Varsa evde kefir verebilirsin. Ateşine dikkat et yükselmesin.