Gulsum37
Benimde 13 günlük bir bebeğim var. Henüz çok küçükler ve yakınlık arıyorlar. Memede huzur buluyorlar ve emdikçe kendini güvende hissederler. Bazı geceler sabaha kadar meme emdiği oluyor bende o şekilde uyuyakalıyorum. Gündüzleri bizdede pek sorun yok genelde dediğiniz gibi geceleri oluyor. Bide gaz sancıları da başladı ve buda genelde geceleri daha fazla rahatsız eder. İlk 3 ay mecbur dişimizi sıkacağız sonra düzelir🥰