Tutku0614 3 aylık bebegim için oyun halısına ihtiyacım var satan varsa eger fotograf atarsa sevinirim fiyatla birlikte
Deletedmom299 Tutku0614 valla benimki 3 ayliktan sonra hiç doğru düzgün oynamadı o halıyla 🙄 Annem boşu boşuna aldı valla 😂
bitterdelisi24 Tutku0614 benımkıde 5 aylık deli gibi oynuyor tavsıye ederm aldım seyde 110 tlydı pahalı bıseyde degıl yinede siz bilirsiniz
Tutku0614 Deletedmom299 😂gerçekten mi benimki yerde yatmayı hiç sevmiyor da bi denemek istedim yine de ya
Deletedmom299 Tutku0614 benim ki çok hareketli bi bebek ya oyun halısında çok oynamadı dönüp durdu surekli. Benimki de hep kucak isterdi sırtı yere gelmicek 😅 şükür bi süredir sürünmeye başladı da az rahat ettim 😂 dünden beride hafif hafif emeklemeye başladı biraz daha rahatim😂
Tutku0614 Deletedmom299 maşallah şimdiki cocuklar bi degişik 10 günlüktü yanlaya yanlaya yanıma geliyordu seninki kaç aylık şuan
ervam1 Tutku0614 resim yüklemiyorum telefonum bozuldu ama ismini atayım tiny love tekmele oyun halısı safari
Funda11 Tutku0614 çok abartılı bişey aramıyorsanız benimde var kızım pek oynamadı bimden almıştım 40 TL’ye 20 TL ye veririm isterseniz
S_ozlem Bende piyonlu oyun halisi aldim 3 ayligiz 5 10 dk da skliyor hemen hareketli bir bebek hep gezmek ayakta olmak istiyor ama ben aldigima pisman degilim yinede
mermik Ben jokerden almıştım 60 küsür liraydı. Şu an kaç lira bilmiyorum ama iş görüyor. Degerlendirebilirsiniz. 🌸