Oglum 9 aylik 12 kilo emeklemedigi icinde kilosunu atamiyor persentil tablosunda -> 97% cikiyor doktoruna danisin felan yaziyor doktora danisinca sinirda felan diyor , 6 aya kadar sadece anne sütü aldi ek gida meyve sebze agirlikli gidiyoruz. Acaba ileride kilosu sorun yapar mi ogluma? suan dis dönemindeyiz ek gida reddi var sagliksiz kilo vermesinide istemem su siralar sadece anne sütü aliyor sizce az mi gelir ?