4 aylık bebegim var bugüne kadar hiç bi sorun yaşamadık sadece anne sütü alıyordu ve memeye yapışık bi bebektir bugün sabahtan beri sağ göğsüme acıdan dokunamıyorum sürekli de ordan emziriyorum bisey kalmasın diye zaten dolu dolu değil sertlikte yok ama yok acıyor bi fikir verin ne yapayım dokunamıyorum bile😔