Nuralicihangir canım aynı şeyleri yaşadım telaş yapma bebekler 2 haftaya kadar kaka yapmayabilirlermiş yaptığında kakası siyah ve katı değil ise bebeğin kabız değil, hardal sarı renkli ve sulu ise bebeğin Normal kakasıdır. Fitil felan verme derim ben vermedim çünkü çok az kulak çöpünü hakiki zeytin yağına batırdık poposunu uyardım o da iki kere onlarda da kaka yaptı o şekilde, ayrıca mama ve anne sütü böyle şeyler yapabiliyor birde benden tavsiye mama değişikliği, bebelac kullanıyordum çok fazla geç kaka yapıyordu ve çok ıkınıyordu gaz sancısı çekiyordu yani mamadan dolayı sma geçtik öyle bir sorunumuz kalmadı