Myplum mrb canım ne yaparsanız yapın ilk 3 gün zor oluyor, ben önce siyah tahta kalemi ile boyadım meme eee olmuş, siyah olmuş dedim gündüzden, tabi ağlamalar itirazlar oldu, gece emmeye kalktığında da kucağınıza alın elbette ağlayıp direnecek meme diye ama kesin ve kesin net olun ve eee olmuş vs diye vermeyin reddedin. Ağlarken ağlarken dalıp gidiyorlar. Size şiddetle tavsiyem gece o ağlarken biberon vs vermeyin çünkü bu kez de geceleri onun için uyanmaya devam edecek ve değişen bir şey olmayacak. Ağladı diye üzülmeyin tüm bebekler aynı em fazla 3-5 gün ağlıyorlar, kolay değil bağımlılık onlar için. Bir de son tavsiyem göğsünüzü doldukça elinizle sıvazlayarak sadece sizi rahatlatacak kadar sağın. Makine vs kullanırsanız sütünüz bitmez habire gelir. 4-5 günde tamamen çekiliyor süt. Bu Arada benim iki kızım var ikisini de böyle kestim, biri 9 yaşında diğerini de 15 gün oluyor bıraktıralı. Zor bir süreç ama imkansız değil sadece kararlı olun en önemlisi bu, çok ağlıyor diye dayanamayıp verirseniz olmaz.