Arkadaslar kızım 3 aylık oldu ama emzik tutmuyor baslarda tutuyordu bıraktı zorluyorım arada tutıyor arada dedigim de 3 ayda 5 kez filan ama cok tutmadı 4 5 dk attı sonra sizin deneyip sonuc aldıgınız bir yol varmı tavsiye lütfen yada su emzik cok iyi dediginiz ben emzik tutturmak istiyorum