Brsmom Kızlar kızım 6.5 aylık kılosu 8 kılo yemesı emmesi kısa sürsede göğsümü boşaltıyor kılosuda maşallah boyuda 72 cm bu aralar günde 3 bez dolduruyor ek gıdaya başladık günde bazen 1 bazen 2 öğün verıyorum 3 bez bana az geldi koronadan dolayıda korkuyoruz doktora gitmeye kafama takılıyor ne yapsam bilemiyorum su da verıyorım günde 30ml filan ama çok terlıyor acaba onunla mi ilgili bende bilemedim 🤷♀️
iremgg Brsmom Merhaba, cisli bezlerinizi tartin. Gun icinde bez haric 500 gram tartmaniz lazim, eger bu miktara ulasabiliyorsaniz sorun yok. Tabii ki ek gidaya gectigi icin bir miktar azalmis olabilir, o zaman da su takviyesi yaparsiniz.
idil1990 Brsmom 30 ml su cok az doktorum bana alti aylik bi bebek ne kadar su icecegini bilir emzirdikten sonra ver demisti ve net 100 cc iciyordu. Birde kizim vR dedin vajinasini parmak uclarinla ayirip bakarmisin ic dudaklar yapismis olmasin. Oda cok onemli bizimki yapisti her kizi olana soyluyorum idrarinda azalma olmustu.
borasmom Ben de burada durayım 5 aylık bende ek gıda da yok sürekli memede emiyor da ama sorunum senle aynı kardeş 🤷🏻♀️
idil1990 borasmom ter yoluylada atiyordur. Bence su vermelisin havalar cok sicak bebrginde buyumus artik.
Brsmom iremgg 30ml su az mi verıyorım acaba kılo alımıda iyi ama bilmiyorum tartma durumum suanda yok maalesef
iremgg Brsmom sinbo’nun falan ucuz mutfak tartilari var, onlardan edinin lutfen, biz de ayni durumdaydik oyle yaptik doktor tavsiyesiyle. Cocuk ne kadar istiyorsa o kadar icsin suyu, siz miktari belirlemeyin.
Brsmom idil1990 verıyorım canım su en az 30 ml ne kadar isterse emzırıyorumda ek gıda yada gectık desidiğim gibi yapıyorum maşallah normal yapışıldık yok ama aşiri terliyor acaba dedim onunla mı ilgili suyu fazlalaştıririm bende midesi çok suyla doymasin diye abartmayayım diye düşünmüştüm
idil1990 Brsmom karni tok oldugundan eminsen ver bence. Siviyi ter yoluylada atiyor illa bi donem bu oluyor sanirim her bebekte.
Brsmom idil1990 evımde çok sıcak ben bile bazen gitmiyorum lavaboya onu düşündüm ama anne olmak işte bunu bile takıyoruz 🌸🥰
Brsmom Ve şunuda sormak isterim 6.5 aylık olduk 12:00 de yumurta sarisi bazen açmak için anne sütü veya bi kaşık yoğurt 4gibi yoğurt içine bi çay kaşık pekmez ve ceviz tozu 8 30 gibi (22:00 veya 22:30 da uyuyor)de tahıllı kaşık mama verıyorum içine bebe bisküvi bazen şade bazanda meyve katıyorum yeterli midir acaba ….çorba yemek o tarz henüz başlamadım kabak patates bazen püre de verıyorum