SahinE bizde sarılık 10 çıktı sıkıntı olmaz dedi mamayada yönlendirmedi doktorumuz sizinki neden mama verdi ki kilosunu daha ölçmeden mamaya yönlendirmek neden bebeğiniz çişini yapıyorsa kakasını yapıyorsa bence yetiyordur emzirdikçe göğüsleriniz dolar ben 2-3 saatte bir uyandırıp emziriyordum sıkıntısız atlattık inşallah sizde sıkıntısız atlatırsınız fırsat buldukça emzirmenizde fayda var