hilalkarabulut Kızlar bebeğimin eli sürekli ağzında dişlik var onunla alt dişlerini kaşıyınca öyle hoşuna gidiyor ki gülüyor alt 2 dişinin yeri beyazlamış resim atıcam şimdi 3 aylık bebek diş çıkarabilir mi çok erken değil mi?
BKumsal hilalkarabulut Benim kızımın da eli ağzında. Şap şup yalıyor elini. Salya akıtıyor.. Bugün jel ile diş granülü verdi. Huysuzluğu var. 3 aylik şuan. Acaba sizin bebeğinizin değişik halleri var mi?
Asklepios hilalkarabulut benimki de üç aylık. Eller sürekli ağzında. Ve bugün ellerimi iyice temizleyip damağına götürdüm biraz da kaşıyayım diye ve üst damağı çok sertti. Salyası da çok 😅 bizimki de çıkarak sizinki çoktan başlamış gibi 😂
Neziha Çıkara bilir tabi ki de benim kızım 5 aylıkken çıkardı ama beyazlık var gibi ikitane parmağınıla baka bilirsin sivrilik varmı diye
Deletedmom418 BKumsal benim kızımında salyaları başladı kaynanam diyo beyazlık var erken diş çıkaracak. Daha 2 buçuk aylık ama
hilalkarabulut BKumsal bazen parmağımla alt dişlerini kaşıyorum elimi çekecek oluyorum deli gibi saldırıyo elime biberonu geveliyor dişliği aynı şekilde elleride sürekli ağzında zaten
hilalkarabulut BKumsal genellikle öyle bi huysuzluk hali yok ama salyası çok akıyor arada huysuzlanıyor direk eller ağıza 😂🤩
Sergl1425 Beyazlamış bnce Bi kaç güne patlar bnm oğlum daha yeni çıkardı bizim ki de çook tembel çıktı 1 yaş 27 günlük 😅
Cennet1212 hilalkarabulut evet duysam inanmazdım ama eltimde gördüm 3.5 aylikken 1.dışı 5.5″ aylikken 2.disi çıktı 🤷🏻♀️
MinnakAsel hilalkarabulut biz çıkardık tam 3 . Ayında şuan 3.5 aylık üst dişlerimiz sis çok zor Heleki üst dişler bizi mahfetti