arkadaslar.bılmıyorm normalmi ama? benım kız 30 haftalık doğdu.doğalı 4ay 15 gun oldu eve gelelı 2 bucuk aya yakın zaman oldu.normalde maşallah iştahımz ıyıdır.ama bi kaç gundur bununla ılgılı postta açmıştım.çok aşırı ağlıyor.3,4 defa doktora goturdm.ılk goturduğmde doktor sutun doyurmuyor mamaya başla gaz damlasını coğalttık.kakasını uyararak yaptır dedı.bıraz ıyı gıbı oldu.sonra tekrar.bu arada ağlarken asla sütünü içmiyor.bende bır yerı ağrıyo dıye sureklı doktora gıdıyorm.bu sefer baska doktor vardı ona gozuktuk.ıyıce baktı heryerıne kulaklara vs.cok ağlıo dedm.eee yani? dedı gulerek.sempatık bı doktordu.bıyerı mı ağrıo hastamı acaba dedm.hayır oyle olsa ağlamaya gucu bıle olmaz halsız bıtkın ağlar oda zar zor dedı.ağlayan bebek her zaman ıyıdır cığerleri guzel açılır dedı.ama aklında kalmasın kan ıdrar testı yaptıralm dedı.bende bıseyı var dıye dusundugm ıcn yaptrdm cok sukur temız cıktı.ama sankı çişi koyu gıbı geldı.doktra soyledm su verme dedı.normal o sıcaklarda cocuklar susuz kalır sonra duzelır dedı.kanında da bısey cıkmadı.burnu bıraz dolu gıbı geldı bugun temızledm.dedım herhalde duzelır.yıne aynı.yani sorun şu.süt içtikten 2 saat sonra mama içtikten 3 saat sonra acıkan kızım yok artk.içtiği zamanda ( onceden 120 cc içerdi) 70 cc zor içiyor.gazını cok gzel cıkarıom.herseyı yapıom ama ellerıyle ıtıyor.dılıyle ıtıyor.aç kalcak dıye korkuyorm.gece de 4,5 saatte bır ıcıyor.normalmı tüm bunlar?uzun oldu kusura bakmayın klasiğinide eklim bari☺️😘