Benimde dikiş fazlaydı ve batıyordu Dr a gittim alttan muayene etmedi bile ki temizlenmemiştim çok acıdığı için . Ultrasonla baktı, kaşıntı ve çabuk iyileşmesi için de temiz ve kuru tut dedi. Sudocrem kullanabilir miyim dikişlere dedim. Tabiki kullan demişti