Busranisa Normal Doğum yapalı 21 gün oldu dikişlerim hala düşmedi 3-4 gündür aşırı kaşınma var sizce normal mi yaşayan varmı
Birmartannesi Busranisa 6 ay oldu doğum yapalı ara ara gerilip yırtarcasına kaşımak istiyorum ama siz ılık suyla yıkayın kağıt havluyla kurutup kurutma makinesi ile alttan uflettirin
idil1990 Busranisa dikislerin kasinmasi iyilestigine isaret. Kasimamak elde degil soguk suyla yikayip kurula. Yapcak pek bisi yok. Umarkm cabuk duserler
Busranisa Birmartannesi bende ılık suyla yıkayıp havlu kağıtla kurutuyorum. Bende acaba neden kaşınıyor olabilir ki bide siizinde 6 ay geçmiş üstünde
Busranisa Meltembirce benimde uzuycak gibi 1 aya birde aşırı kaşıntı var dış dikişlerimde nedendir bilmem 😔
Birmartannesi Busranisa dikişler geriliyor sanirim zeytinyagi,kantoron yağını o bölgeye sürün ya da krem
cypriot Dikişlerin kaşınması dokunun iyileştiğini gösteriyor, olması gereken bir aşama zaten. Yinede doktorunuza sorun tabiki.