HCncqu Arkadaşlar 10 aylık bebeğim nezle oldu 34 gündür burun akıntısı var ama burnundan nefes alamadığı için ememiyor yoruluyor ağlıyor Mecburen ev yapımı mama hazırlıyorum. İştahı da azaldı. Ne yapmalıyım. Burun akıntısı bir türlü geçmiyor hep fırk fırk. Nebül cihazla izotonik su veriyorum dr rhinfant burun spreyi yazdı onuda bağrış çağırış zar zor sıkıyorum burnuna. Başka ne yapabilirim emmesi için
Didem52miray Aferin plus vermiştim ben kızıma Dr 5gun kullan demisti ama 2gune toparlamıştı, burun akıyorsa iyi ,sprey kullan ,burnunu açık tutmaya bak, duş aldir burnu da rahatlar biraz