Ben pamuk kullanıyorum 3 aydır hala , fakat kendimce şöyle bir test yaptım
mendiller ile ayna silip izlerine baktım
ıslak pamuk , ufak tefek damla leke bıraktı ama yapışıklık yoktu
unibaby mavi paket çok iz bıraktı ve yapış yapış yaptı
prima pure en pahalı ıslak mendildi , hem leke bıraktı hemde hafif bir kalıntı var gibiydi
sleepy natural çok su lekesi bıraktı ama pütürlük ve yapışkan hissi Yoktu
illaki pamuk yoksa zorda kalırsam sleepy natural