frtylmz Kızlar merhaba. 8 gün önce Doğum yaptım. bugün çocuk doktoruna gittik stetoskopla baktı ve kalpte üfürüm olabilir deyip çocuk kardiyologuna yönlendirdi. Başına gelen var mı😢 sabahtan beri ağlıyorum 😢
Ececik07 frtylmz yeğenime öyle dedi doktor ama zamanla düzelir dedi başka bir doktora gösterin çok içinize sinmiyorsa kardiyolog görsün yenidoğanlarda olabilirmiş bu bazen çoğu da geçermiş
HCncqu frtylmz benimde bebeğim için aynı şeyi söyledi dr bebeğim 10 aylık bizde gideceğiz kardiyologa bende senin kadar korkuyorum arkadaşım. Rabbim korusun hepimizin yavrusunu
4234 frtylmz hiç sorun etme bizede aynı şey oldu kardiyologa gittik mükemmel bi doktordu . Eğer bebeğin kilolu doğduysa genelde böyle bi problem oluyormuş ama hiç korkulacak bişey değil kendiliğinden geçiyor geçmese bile sorun teşkil etmiyor demişti
Togbaa Bebeğim 11 aylık bizede yeni doğduğunda dedi cocuk kardiyoloji gittik zamanla kaybolacak birşey oldugunu söyledi lütfen canını sıkma zamanla düzelip kaybolacak annesi
Sevimliannee frtylmz oğlumda olmustu iki tane delik vardı kalbinde yenidoğanların cogunda oluyo malesef ama çocuk kilo aldıkça genelde kapanıyo. Bende ilk paniklemiştim sizin gibi ama kardiyolog bana korkmana gerek yok biz yetişkinlere baksak cogumuzda vardır bile demişti. Kilo aldıkça kapanıyo ama yinede kontrollerini aksatmayın
Didem52miray Öncelikle geçmiş olsun, hiç ağlama, benim.oglumda da vardı geçti 9yasinda Suan 6aylik kızımda da var ,Rabbim daha ağır rahatsızlıklar vermesin geçer Allah’ım izniyle içini ferah tut
Sevim07 frtylmz Her bebekte genelde doğumda delik olur sonrasinda kapanır kazanmazsa kucuk ameliyat olur. Kardiyoloji gidin . Zaten genel kontrolerin içinde var. Biz 6 aylikken gitmiştik. Rutin kontrol goz gibi vs doktorunuz bunu anlamışsın zaman kaybetmeden direk baktirin bence. Bi doktor vwr mersinde biz ona gittik takip edin bakin isterseniz adi : pediatriccardiology