14aylık kızım emzik kullanıyoruz sadece uyurken tüm gece ağzında duruyor düşürünce hemen uyanıyor ona ağlıyor az önce uyuturken vermiyim dedim inat ettim baya ağladı en son dayanamayıp verdim uyucunca alayım dedim gene aynı ağlamaya başladı ne yapıcam fikir verir misiniz