minibiranne Kızlar kullanan var mı? Boşa akan sütleri toplamak için almayı düşünüyorum. Ancak göğüs ucum çökük yine de toplar o şekilde kullanan var mı?
madambovary minibiranne ben kullandım ama göğüs ucu yarası için. Akan sütleri de topluyor tabi ama kapasitesi belli dikkat etmezseniz akıp gidiyor. Ama yara iyileştirmede etkili ben memnun kalmıştım.
bgmarik minibiranne iyi ki almışım dediğim bir ürün.Çok memnunum.Göğüs pedleri kuruttu hep göğsümü.Kızım emerken kanıyordu aldım çok rahatladım.
duru_20 minibiranne 1aylık bebeğim daha 1 tane bile göğüs pedi kullanmadım kesinlikle çok iyi bi ürün iyikilerim listesine girdi💜🥰
minibiranne madambovary bgmarik duru_20 teşekkürler kızlar🥰 normalde gümüş kapak kullanıyorum şükür yara olmadı ama bazen memenin birini sağarken diğeri akıp gidiyor bu yüzden süt biriktirmek için almak istiyorum ama göğüs ucum olmadığı için birikir mi onu merak ediyorum
Bahargrbz minibiranne mochi alsana tam da senn aradığın is icin yapilmis bisey. Kalkanin kapasitesi düşük oldugu icin hemen doluyor ve akıyor
Minikcivcivim minibiranne kullanın muhakkak faydasını görürsünüz. Ben yara için kullanmıştım. Kullandığımda olmayan göğüs ucumuda çıkarttığını farkettim. Ayrıca sütü de topluyor tabi. Bence çok faydalı alınmalı.