Drindniz Embiya19_kutlu eymen ayaz arkadaşın dediği gibi uyku eğitimine başladım kitaplar okudum internetten sürekli araştırarak ağlıyor çok dayanabileceksen başla tabi ki uyanıyor ama daha az ben insanlıktan çıkmıştım 4 gün önce karar verdim önceden de başlayıp bırakmıştım dayanamayıp o yüzden bilgim vardı
Embiya19_kutlu Drindniz ben dayansamda eşim ve annesi hemen müdahale ediyor o yüzden benim dayanmam bi işe yaramiyor canım
Drindniz Embiya19_kutlu gündüz uyumadığını için gece uyumuyor yorgun bebek uyur lafı yanlış maalesef ben gündüz de uyutmaya çalışıyorum aska pes etmiyorum 2 saat uğraşıyorum yatır kaldır yatır kaldır hem o hem ben kazanmış olduk o uykusunu alıyor bende bi nebze dinleniyorum işimi yapıyorum uyuyan çocuk mutlu eziyetsiz oluyor hem
Embiya19_kutlu Drindniz bana bi eziyeti yok oyun oynuyor çok aktıf gündüz iki şekerleme ve bir uyku yapıyoruz şekerleme 30dk 45dk değişiyor uykuda 2saat yada 3saat sürüyor
EymenAyaz Embiya19_kutlu işte her öyle yaptığında sen pes edip verdiğin için oluyor canım sürekli bala sararsın onun isteğini yaparsan sonunda biz şuan 12.5 aylığız 10 aylıktan beri akşam 7.30 sabah 6.30 uyuyoruz uyumayı öğretmezsen bu böyle gider malesef
Drindniz Binmenle gündüz iki uyku uyumalı ayına göre değişiyor tabi bizim ayımızda doktor iki uyku uyumalı gündüz 3,5 saati geçmemeli dedi toplam