İlk çocuğum süt yok diye memeyi tutmazdı.hep içimde kalmıştı emzirebilmek.ikinci de süt yok ama uyumak için meme istiyor.evet zor oluyor hiçbir işini yapamıyorsun ,memeden çekip yatağına yatırdığın an uyanıyor.ama ben şimdilik memnunum.😊Zaten süt gelmedikçe oda bırakıcak.