5 aylik olmasına 1 hafta var 1 aydan fazla istahsiz sutum olmadığı için mama veriyorum icmiyo 90 iciyo brakiyo hep normalde 180 iciyodu ama içmiyo artık normal mi başına gelen varmi sürekli eli ağzında ağzı akıyo akiyo sürekli siliyorum acaba dişmi cikarcak ondan mi istahsiz bu ay kontrolü var doktora gidicem