frtylmz Kızlar merhaba. 8 gün önce sezeryan oldum. Bugün dikişlerimde turuncu gibi akıntı oldu. Başına gelen var mı? Doktor yağ dokudan kaynaklı normal dedi. Pansuman yapın dedi. Yarın gideceğim yeniden dikiş atılacak yüksek ihtimal. Başına gelen var mı😢
Celalefe frtylmz benim basima geldi malesef canim dogumdan 10 gun sonra ama icini temizlemeden atmazlar dikis ben bir hafta gittim sıktılar antibiyotik vurdular o bolgeye bir hafta sonunda parmak boyunda açıldı estetik dikis ve orayı uyusturup alinan dikisten atıldı onuda bir hafta sonra aldilar inşllah buyik değil-dir akinti surekli devam ediyormu
Emir123ali frtylmz canım geçmiş olsun pansuman yapman lazım ve yeniden dikkiş atılcağını sanmıyorum ben ilk oğlumda dikişim patlmıştı eve karnımda koca delikle eve geldim pansuman yaptırıyordum özel hastane sadece çabuk kapnsın diye kanca takmıştı ama devlet napar bilemem
Mervenurettinefem frtylmz bendede oldu o canim icinden dedigin gibi turuncu su akiyodu acile gittim ben olabiliyomus normal dedi ve eliyle bastirarak kalan sularida disari cikardi pansuman yapip bantladi iki gun durmustu ayni benimde 8 gunlukken oldu suan 27. Gunluguz korkulacak bisey deil yani ama iki tanede icten dikis ipi cikti delindigi icin
Celalefe frtylmz cok gecmis oldun sizinti seklinde ise orayi sıkarak bikac gun bosalmalari lazim biraz canin yanar ama boşalması lazim bak agri yoktu bende oda enfeksiyon olabilir deri altina antibiyotik vururlar onda acimadi icini temizlesin diye
Celalefe frtylmz sen zaman geçirme yarin git oraya da bos birakma gazli bez koy hergun tentürdiyot ile temizle mikrop kapmasın benim aciklil cok kucukti basildikca acildi
frtylmz Emir123ali benim de doktorumun özel kliniği var oraya gidiyorum canım inşallah güzel ilgilenir
Emir123ali frtylmz ilgilenirler canım ama dikilmez yani benimkini dikmedilerse 1999 senesinde bu zamanda bilemiyorum