Selamlar 🙋🏻♀️ Beşik yanı korumalıkları için ani bebek ölümü riski olduğunu yazmıştı bi doktor, o yüzden şimdiye kadar kullanmadık. Ama oğluşum artık 6 aylık olmak üzere ve beşiğe kafa atıyo ara ara 😄 artık döndüğü için kendini kurtarır boğulma riski olmaz diye düşünüp, korumalık alayım diyorum. Sizce?