Sevgili anneler iyi akşamlar 🌇
11 aynen 16 günlük oğlum var 🥰 Son 15 gündür aşırı bir babacılık ve sürekli mızmızlanma başladı 🙄 yani aşırı babacılık şöyle sürekli babamın kucağında olayım babam hiç gözümün önünden gitmesin 😂 babası odadan çıkınca hemen ağlıyor hiç böyle değildi 🙉 bugün eşime “seni annesi mi sanıyor acaba” dedim düşünün halimizi 😂 geçici bir durum mudur devam eder mi ne diyorsunuz ?