frtylmz Kızlar merhaba. 8 gün önce sezeryan oldum. Bugün dikişlerimde turuncu gibi akıntı oldu. Başına gelen var mı? Doktor yağ dokudan kaynaklı normal dedi. Pansuman yapın dedi. Yarın gideceğim yeniden dikiş atılacak yüksek ihtimal. Başına gelen var mı😢