merhaba iki gündür yaş incir yiyorum ve güzel sut yapti o mu yapti bilmiyorum ama farklı biseyde yemedim ama sut yaptı diye sanirim biraz fazla abarttim baya yedim bugun vucumda inanılmaz bi kaşıntı oldu kabardi ama sonrasinda gecti incir alerjisi varmis araştırdım eger oyleyse sütten bebegimede gecer mi acaba ve cok yeme bebeğe gaz yapar ishal olur dediler oyle mi gercekten bende cok sevinmistim incirle sütum artti diye 😓🤔