Anne sütünün %85 i su zaten, devam sütleri de anne sütüne yakın. O nedenle ilk 6 ay bebeğe su verilmesine gerek yok. Bazı doktorlar 1 çay kaşığı mamadan sonra vermeyi önere biliyor o da ağızda kalan mama artığını temizlemek için; pamukçuk olmasın diye… Ama ona bile gerek yok. 6. Ayda ek gıdayla beraber su da başlıyor. Ben kızıma 5 aylıktan itibaren başladım. Hava çok sıcak ve bazen mamayı içmiyor emmiyor sıcakta susuz kalmasın diye az az verdim.