3pasaannes67 Beşiğimizi satmaya karar verdim çünkü hiç yatıramıyorum. Emzirdiğim için benimle yatıyor ve gündüzde svava salıncakta uyuyor. Bebeğim daha 9 aylık ve 9 kere yatıramadım ilgilenen olursa belki diye paylaşayım dedim [url=https://hizliresim.com/pJoKYf][img]https://i.hizliresim.com/pJoKYf.jpg[/img][/url]
3pasaannes67 Aysegulcc 60 liraya vericem Trendyol dan 4 ay önce 150 liraya aldım. Piyanosu çalışıyor sadece pil yenilenecek