Arzuayse Kizlar benim rahim agzimda et parcasi var oglum 4aylik gecmedi doktora gidicem korkuyorum insallah kotu bisey degildir
Deletedmom54121 Arzuayse bnde 9 gun once dpgum yaptm basi beyaz gibi et parcasi cikmis ama kirmizi ne zaman gecer yani acaba
gurbetkusu Arzuayse S3vk4n Deletedmom54121 kızlar ne yaptınız doktora gıttınız mi? Beynimde böyle et parçaları vardı. Doktor makas gıbı bu aletle kestı ve yakma işlemi uyguladı ağrısız bıseydi. Fakat 1 ay geçmeden tekrar et parçaları oluştu:(
Alininannisi Arzuayse bende de vardı doktorum 36.haftamda test istedi hpv den şüphelendi ama sonra temiz çıktı istersen alabiliriz yakıp Doğumdan sonra dedi Bebeğim 6 aylık kendi kendine geçti.
Happybaby Arzuayse Benim dikiş yerinde kalan et boğumları vardı ilk aylar geçer diye önemsemedim birkaç 8 ay oldu bir iki boğum kaldı orda dikiş acildida ben mi farketmedim acaba
S3vk4n @Arzuayse normal doğum mu yaptınız acaba ben 2ay önce normal doğum yaptım et parçasına benzer bisey bendede var doktora gitmeyi düşünüyorum ama bende korkuyorum
Arzuayse S3vk4n evet canim normal dogum yaptim kirmizi gibi bisey canim iliskide acima ve zor oluyo acikcasi git mutlaka .kontrole hic gitmedinmi
Arzuayse Deletedmom54121 canim benim 4ay oldu gecmedi kontrole mutlaka git ve sor bende daha gitmedim
Arzuayse gurbetkusu aa tekrarmi olustu tekrar yaktircaksin ozaman .banada mehem verdi onu kullaniyorum 4gun oldu insallah daha olusmaz ya
Arzuayse Alininannisi benim 5ay oldu gecmemisti aldirim kurtikiyim dedim ama iyilesme surecide zor bekliyorum iyilesmesini
S3vk4n @gurbetkusu valla cnm gitmedim ben hala 3ay oldu doğum yapalı daha muayene için bile gidemedim
gurbetkusu Arzuayse inşallah tekrarlamaz dizinde. Ben krem birşey kullanmadım belki o yüzden oldu. Yine gidicez artık:(
AyseM Kızlar bende de oldu ne yazık ki. Bir aylık doğum yapmıştım yakıp aldı doktorum. Üzerinden bir ay geçti yine oldu tekrar yaktırdım 5 gün oluyor ama yine acımaya başladı sanki sürekli tekrarlıyor. Ama benim gün içinde de ağrıyor ne yapsam bilmiyorum