Uuy 13 aylık ve bu canımı çok sıkıyor emzirmiorm bu yüzden sıklıkla . Bırakmayı bile düşünüyorum. Çekiyor bide dişleri ile uzunca . Her yer diş izi oldu ne yapacağım başına gelwn cizum bulan ?
Dilaraduru Uuy aynı sorun bende var yara oldu artık zorla emziriyorum. Biraktirmayi çalışıyorum fakat sürekli emmek istiyor vermeyince kendine yerden yere atıyor. Emerek uyuyor birde bende bapicam bilmiyom
Balkiz Uuy benim kızımda çok ısırıyordu gülüyordu bide 😂 internette okudum tepki vermeyin ve emzirmeyi bırakın bi mudded yaziyodu. Öyle yaptim ne zaman ısırsa sakince memeden uzaklastirdim ve vermedim. Öyle 3 kere falan tekrarladık ve ısırmayi bıraktı
Deletedmom381 Uuy dişleri ilk çıktığında benim kızım da ısırıyordu, ısırdığı zaman “tamam, artık emmiyoruz biraz sakinleş canım aciyor ” dedim bunu baya bi tekrarladık artık ağlıyordum bazen emzirirken o kadar canım aciyordu, sonra düzeldi. Bi daha yapmadı.
Uuy Dilaraduru benimde arada bir emerek uyuyor. Çok sıkıntılı bir durum. Hayır falan diorum ama nerde anlamıyor ki daha uşak parmgmi sokuyorum çekmek için o sıra da iş işten geçiyor daha çok hrslanior
Balbebek_Egemen Uuy benimde o dönemler öyleydi hatta ısırinca göğsümün altını yardı birakmadim isiracagini anladigimda hemen parmagimihafif soktum agzina memeyi cikartmak icin sonra birakti simdi 20 aylik oyun icin isirmaya basladi