Slmkhrmn ben linola kullanıyordum hafifletiyor güzel bir krem şimdi hindistan cevızı yagı aldım dun bugun surdum bakalım ne sonuc alaacagım kortizonlu kremler hemen gecırıyormus ama bazı doktorlar onermıyor hemen kremı sürmek yerıne altındakı sebebı arastırın dıyorlar benım kızımda süt alerjısı varmıs meğer o yapıyotmus