Kaynanamin bogazi agriyor ve eklem ağrıları var . Kardesim hemsire oda virus olmus bende ates olmadi bogazim agriyor ve eklem agrilarim var tat ve koku almiyorum diyor. Kaynanama dedim anne git test yaptir diyorum ben korona degilim atesim yok diyor. Eşimin de ateşi var dün ateşi çıktı kaynanamdan mi bulasti artik bilmiyorum . Eşim annesini aradi ikimiz gidelim test yaptiralim diyor ama kaynanam " hastane virus kayniyor her gidene korona diyorlar biz gitsek bizede der hastalaniriz bosver kendiliginden gecer meyve ye diyor istanbulun hastaneleri virus doluyumus "aklim almiyor gerckten küçük 1 yaşında kızım var korkuyorum virus olcaz diye. Kaynanam birde diyorki 1 yasindaki çocuğa virus bulaşmaz sanırsın tıp mezunu.