Merhaba sevgili anneler artık ne yapacagımı şaşırmış durumdayım 1 aydan fazladı meme reddi yaşıyoruz atakla birlikte daha da şiddetlendi doktorum gerekirse kilo almasın hic ama mama verme dedi. Bu sıralar biraz emmek icin uyanıkken memeye saldırıyor ama bir sey farkettim eskisi gibi göğüslerim taşmıyor. Ve sıkınca basta süt geliyor sonra gelmiyor. Gecen sağdım emzirirdikten sonra 30 cc ancak cıktı. Hep öyle mi bilmiyorum inanın sağmaya vaktim yok 15 dk uyumayan bir bebek. aynı süreçleri gecirmis tecrübeli annelerden öneri bekliyorum durumumla alakalı. Sizce sütüm gercekten azaldı mı?