Prenses-annesi1 doğduktan bir gün sonra verdik hemen tutmuştubem verme taraftarı değildim ama o gece çok ağlamış duramamıştı bende sezaryen doğum yapmıştım agrım vardı anneme verdim baktım hemen sustu meğerse emzik vermiş şimdi iyiki vermiş diyorum hayat kurtarıyor çok şükür sıkıntı yaşamadım henüz