Ygt55 bence ilaçları kullanın ıhmal etmeyin . Anlıyorum sizi endişe ediyorsunz ama önemli bir hastalık emzirmek daha önemli kullanmayım demeyin. Bebeğinizin size ihtiyacı var atlatın inşallah emzirmeye devam edeceksiniz . 8 aydır emziriyorsunz 1 haftada unutmaz o sizin kokunuza alıştı 💞 İnşallah iyileşirsiniz , Allahım şifa versin 🤲 bebeğiniz ek gıda da alıyorsa bir süre onunla idare edebilir