Fatmallper1 Emzirirken kullanan var mı arkadaşlar akıntım için verdi doktor ama antibiyotik olduğu için biraz korktum 😟
Sevimli Fatmallper1 kullanmadım ama korkmayın . Hamileyken ve emzirme döneminde kullanılan antıbıyotıkler de var . Diş ağrısı çektiğimde antıbıytk içmişdim. Endişe etmeyin , bir şey olsa zaten yazmaz doktorlar