Merhaba hanımlar, 3 ay 7 günlük bir oğlum var. 3 gündür akşamları ağlıyor. Meme istemiyor. Normalde de meme+mama gidiyoruz. Ama memeye gelince bas bas ağlıyor. Bir tek akşamları oluyor. Mamayı içtikten sonra pusette sallayınca uyuyor hemen. Gece sabah emmesi güzel. Anlamadım doğrusu. :/