Dzeyy evett malesef bende de oldu 1 2 hafta oleydim tek ayagimdi hep yuksek tut geciyor zmanla. Bide ben emzirirken cok sknti yasamistim meme ucumuz kavrayamiyordu habire ayaklarim yerde dakikalarca ole kalinca dha da sismisti sonra hersey rayina oturunca zamanla duzeliyor 🤲🏻