Bizde 4 ay 26 günlüğüz bu ay nasıl bir aymış kızımın bir düzeni vardı gündüz uykuları uzun değildi tamam ama düzenliydi hemen yatardı şimdi yatmamak için zorluyo kendisini sonrasındada iyice sinirleniyo artık o sinirden yorulup uyuyor gündüzleri hep kucakta yada konuşacaksın tek kalmaya gelmiyo bağırıyo sinirleniyo oyuncaklarından sıkılmış gibi ha bire ağlıyo uykudan uyanıyo herşey güzel gidecek diyorum başlıyo mızmızlanmaya şu günler bir geçsin gerçekten bende kızımı özledim sakinliğini özledim(doğduğundan beri ağlak bir kızım var ama bu ayda daha fazla mızmızlanmaya başladı ) ☹️ Sağlık konusunda çok şükür iyiyiz 1 hafta sonra gideceğiz bakalım ne diyecek doktor ☺️