Selam kizlar. 3 gün önce eşim karın ağrısıyla uyandı. Öğleden sonra halsizlik oldu doktora gittik serum ilaç filan verdi. Halsizliği geçti vücut ağrısı filan kalmadı. Ama karin ağrısı bir türlü geçmek bilmedi. Dükkana gidemiyor yatıyor sürekli. Demin dayanamadı gitti hastaneye. Idrar ve kan tahlili almışlar. Temiz çıkarsa covid testi yapalim demiş doktor. Korkmaya başladım yakınlarında veya kendisinde covid yaşayıp bu şekilde karın ağrısı yaşayan var mı??