Zebra Ben solomom kullanıyorum elim ayağım oldu resmen.Arabasız çantasız 1-2 saat dışarı çok rahat çıkabiliyorum.Dışa dönük oturması yok. 6 kgdan düşük ağırlıkta yeni doğan destek aparatı kullanmak gerekiyor. Ben kışlık örtüsüyle birlikte aldım, bebeğim 2,5 aylık çok keyifli. Çoğu zaman onun içinde uyuyor hemen.